سوالات متداول
سوالات پر تکرار شما را پاسخ داده ایم. چنانچه سوال جدیدی دارید می توانید با پشتیبانی تماس حاصل نمایید
-
چگونه می توانم طرح مورد نظرم را به صورت تکی خریداری کنم؟
برای خرید یک و یا چند طرح می بایست در سایت ثبت نام و عضو شوید سپس دکمه سبز رنگ خرید تکی طرح مورد نظر ، را کلیک می نمایید، سپس به سبد خرید خود رفته و پرداخت را انجام می دهید.
-
طرح را به صورت تکی خریده ام، از کدام قسمت می توانید دانلود کنم؟
بعد از خرید طرح به صورت تکی (یک و یا چند طرح) به حساب کاربری خود در قسمت “دانلود” رفته ، و لینک دانلود طرح (و یا طرحهای) مورد نظر را مشاهده می نمایید و می توانید دانلود کنید.
-
آیا عضویت در سایت شما رایگان است؟
بله عضویت در سایت رایگان است اما برای دانلود طرح مورد نظر ، باید یا طرح را به صورت تکی خرید نمایید و یا اشتراک خرید نمایید.
-
آیا با خرید اشتراک به کلیه طرحها دسترسی داریم؟
بله به کلیه طرحهای وب سایت دسترسی خواهید داشت.
-
فرمت فایل ها چیست؟
فرمت فایل دانلودی شما zip ، می باشد که اگر چناچه این نرم افزار را ندارید می توانید از اینجا ( دانلود نرم افزار WinRAR ) دانلود و نصب نمایید. بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده ، می توانید طرح را با فرمت psd مشاهده نمایید.
-
چرا وقتی طرح را با فرمت psd باز می کنم طرح را مشاهده نمی کنم؟
برای مشاهده طرح ، شما می بایست از قسمت لایه ها در نرم افزار فتوشاپ، چشم لایه قوانین وب سایت ما را خاموش، و چشم لایه پایین آن را روشن نمایید تا طرح را ببنید ، ما این کار را صرفا برای کاهش حجم فایل انجام می دهیم.
-
از کدام نسخه فتوشاپ برای باز کردن طرح ها استفاده نماییم؟
سعی کنید از نسخه 2015 به بالای فتوشاپ ، برای باز کردن طرح ها استفاده نمایید.
-
چگونه از سایت شما ، فایل مورد نظر خودم را خریداری کنم؟
خرید طرح در وب سایت ما به دو صورت است ، به صورت تکی و اشتراکی ، که با توجه به نیاز خود می توانید از هر کدام از این دو روش استفاده نمایید ، نکته قابل ذکر این است که برای خرید فایل ، ابتدا می بایست در سایت توسط ایمیل خود ، ثبت نام نمایید.
-
رمز عبور خود را فراموش کرده ام ، چگونه می توانم آن را بازیابی کنم؟
رای اینکه رمز عبور خود را بازیابی کنید ، کافی است در صفحه “ورود” از گزینه “رمز عبورتان را گم کردهاید؟ ” استفاده نمایید ، در صفحه بعد ایمیلی که با آن ثبت نام نموده اید را وارد می نمایید ، رمز عبور مجددا برای شما ارسال میشود.
-
ایمیل تغییر رمز عبور برای من ارسال نمی شود؟
در وحله اول اینکه از وارد کردن ایمیل صحیح خود اطمینان حاصل نمایید، دوم اینکه پوشه اسپم ایمیل خود را چک نمایید و حداقل 15 دقیقه نیز شکیبا باشید ، در غیر این صورت با ما در تماس باشید ( توجه داشته باشید که رمز جدید برای شما ارسال نمی شود ، بلکه لینک تغییر رمز به ایمیل شما ، ارسال می شود که می بایست مجددا رمز جدید خود را وارد نمایید )
-
پرداخت را انجام دادم ، و مبلغ نیز از حسابم کسر شد ، اما در مرحله برگشت به سایت به مشکل برخوردم ، چکار کنم؟
سیستم پرداخت اینترنتی بانک ها به گونه ای است که هم ساده باشد و هم ایمن ، در عین حال ممکن است این مورد پیش بیاید ، مثلا در همان لحظه ، سیستم پرداختی بانک قطع شود و پرداخت ناموفق شود ، در بدترین حالت، ممکن است پول از حساب شما کسر شود و به حساب مقصد هم واریز نشود ، اما نگران نباشید در این حالت معمولا به صورت خودکار طی 72 ساعت مبلغ مورد نظر به حساب شما برگشت می خورد ، اگر تا انتهای 72 ساعت، پول کسر شده به حساب شما بازگشت نکرد ، لطفا اطلاعات پرداختی خود، شامل : تاریخ خرید و ایمیل ، را به پشتیبانی ما ارسال نمایید.