پی اس دی طرح

پی اس دی طرح - دانلود طرح لایه باز

آموزش ویرایش طرح های لایه باز کارت ویزیت

چگونه فایل لایه باز کارت ویزیت را ویرایش نماییم؟

آموزش ویرایش طرح های لایه باز کارت ویزیت ، در نرم افزار فتوشاپ یکی از نیازهای کاربرانی است که اقدام به خرید یک فایل لایه باز نموده اند و اکنون قصد دارد تا این طرح دانلود شده و یا خریداری شده را مطابق با نیاز خود تغییر و ادیت نمایید ، در این ادامه ما پی اس دی طرح همراه شوید تا به سهولت این کار را انجام دهید.

آموزش ویرایش طرح لایه باز کارت ویزیت

ما در این آموزش قصد داریم آموزش دهیم که چگونه یا فایل کارت ویزیت را ویرایش نماییم ، در ابتدای امر به این نکته توجه داشته باشید که فایلی کت اقدام به دانلود و یا خرید آن می نمایید قابلیت لایه باز بوده را داشته باشد و یا اینکه در فرمت PSD باشد. بعد از اینکه مطمئن شدید از این مورد حالا وقت ویرایش نموده است .

آموزش باز کردن فایل لایه باز در فتوشاپ

1- اولین کاری که باید انجام دهید این است که فایل را می بایست در فتوشاپ باز کنید برای اینکار ابتدای فتوشاپ خود را اجرا و باز نمایید ( از نسخه های 2015 به بالا سعی شود استفاده کنید ) برای اینکار در قسمت منوهای بالای نرم افزار فتوشاپ در سمت چپ گزینه File را کلیک کرده و Open را می زنید فایل لایه باز ( در فرمت psd یا Tiff ) را انتخاب می نمایید و دابل کلیک می کنید طرح شروع با لود شدن و باز شدن می نماید.

آموزش باز کردن فایل لایه باز در فتوشاپ

2- حالا می توانید فایل کارت ویزیت مورد نظر خودتان را مشاهده نمایید. از جمله ویرایش هایی که برای یک کارت ویزیت لازم است : تغییر دادن نوشته های آن و یا ویرایش نوشته های آن و جابه جایی المانهایی که در آن بکار رفته و تغییر رنگ و … میباشد ما سعی می کنیم نکات اصلی را به شما آموزش دهیم و در اینده نیز این بخش به کامل در وب سایت قرار خودهد گرفت .

آموزش تغییر نوشته های فایل لایه باز کارت ویزیت

3- برای تغییر دادن نوشته های طرح یک کارت ویزیت می بایست در ابتدا ، لایه آن قسمت را پیدا کنید و سپس با دابل کلیک برای روی آیکن T ، نوشته به حالت انتخاب در می آید در این مرحله ویرایش مربوط به خود را انجام می دهید و در نهایت روی تیک تایید ، کلیک می کنید ( به تصویر زیر دقت کنید )

آموزش تغییر نوشته های فایل لایه باز کارت ویزیت

آموزش جابجایی المان های بکار رفته در طرح لایه باز کارت ویزیت

4- برای جابه جا کرده المان های بکار رفته در طرح لایه باز مورد نظر نیز می توانید ، از قسمت لایه  ها ، لایه المان مورد نظر را انتخاب نمایید ، سپس از قسمت ابزارها ،  آیکن Move Tools را انتخاب کرده ، حالا می توانید با موس خود جابه جایی و یا حدف آن را انجام دهید (به تصویر زیر دقت نمایید)

آموزش جابجایی المان های بکار رفته در طرح لایه باز کارت ویزیت

بد نیست چند نکته را نیز بدانید :

  • فونت های مورد نظر یک طرح را داشته باشید چرا که اگر فونت آن طرح را نداشته باشید بعد از دابل کلیک کردن روی آیکن T فونت از حالت ابتدایی خود خارج می شود و بهم می ریزد
  • از نسخه های بروز فتوشاپ و یا حداقل از نسخه 2015 به بالا استفاده نمایید
  • نرم افزار فشرده سازی ( Win RAR) را دانلود نمایید ، معمولا اکثر فایل ها فشرده سازی هستند و می بایست از حالت فشرده خارج نمایید.
  • لایه های طرح ممکن است خاموش باشد ، معمولا این کار جهت کاهش حجم فایل انجام می دهند ، پس اگر لایه های طرح را در هنگام باز کردن ظرح مشاهده نکردید حتما حشم لایه ها را روشن نمایید
برای ارسال دیدگاه ابتداواردشوید
0 1860
لینک کوتاه: https://psdtarh.ir/?p=3301
پست های مرتبط