سوالات متداول

برای خرید یک و یا چند طرح می بایست در سایت ثبت نام و عضو شوید سپس دکمه سبز رنگ خرید تکی طرح مورد نظر ، را کلیک می نمایید، سپس به سبد خرید خود رفته و پرداخت را انجام می دهید.

بعد از خرید طرح به صورت تکی (یک و یا چند طرح) به حساب کاربری خود در قسمت “دانلود” رفته ، و لینک دانلود طرح (و یا طرحهای) مورد نظر را مشاهده می نمایید و می توانید دانلود کنید.

بله عضویت در سایت رایگان است اما برای دانلود طرح مورد نظر ، باید یا طرح را به صورت تکی خرید نمایید و یا اشتراک خرید نمایید.

بله به کلیه طرحهای وب سایت دسترسی خواهید داشت.

فرمت فایل دانلودی شما zip ، می باشد که اگر چناچه این نرم افزار را ندارید می توانید از اینجا ( دانلود نرم افزار WinRAR ) دانلود و نصب نمایید. بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده ، می توانید طرح را با فرمت psd مشاهده نمایید.

برای مشاهده طرح ، شما می بایست از قسمت لایه ها در نرم افزار فتوشاپ، چشم لایه قوانین وب سایت ما را خاموش، و چشم لایه پایین آن را روشن نمایید تا طرح را ببنید ، ما این کار را صرفا برای کاهش حجم فایل انجام می دهیم.

سعی کنید از نسخه 2015 به بالای فتوشاپ ، برای باز کردن طرح ها استفاده نمایید.

خرید طرح در وب سایت ما به دو صورت است ، به صورت تکی و اشتراکی ، که با توجه به نیاز خود می توانید از هر کدام از این دو روش استفاده نمایید ، نکته قابل ذکر این است که برای خرید فایل ، ابتدا می بایست در سایت توسط ایمیل خود ، ثبت نام نمایید.

رای اینکه رمز عبور خود را بازیابی کنید ، کافی است در صفحه “ورود” از گزینه “رمز عبورتان را گم کرده‌اید؟ ” استفاده نمایید ، در صفحه بعد ایمیلی که با آن ثبت نام نموده اید را وارد می نمایید ، رمز عبور مجددا برای شما ارسال میشود.

در وحله اول اینکه از وارد کردن ایمیل صحیح خود اطمینان حاضل نمایید ، دوم اینکه پوشه اسپم ایمیل خود را چک نمایید و حداقل 15 دقیقه نیز شکیبا باشید ، در غیر این صورت با ما در تماس باشید ( توجه داشته باشید که رمز جدید برای شما ارسال نمی شود ، بلکه لینک تغییر رمز به ایمیل شما ، ارسال می شود که می بایست مجددا رمز جدید خود را وارد نمایید )

سیستم پرداخت اینترنتی بانک ها به گونه ای است که هم ساده باشد و هم ایمن ، در عین حال ممکن است این مورد پیش بیاید ، مثلا در همان لحظه ، سیستم پرداختی بانک قطع شود و پرداخت ناموفق شود ، در بدترین حالت، ممکن است پول از حساب شما کسر شود و به حساب مقصد هم واریز نشود ، اما نگران نباشید در این حالت معمولا به صورت خودکار طی 72 ساعت مبلغ مورد نظر به حساب شما برگشت می خورد ، اگر تا انتهای 72 ساعت، پول کسر شده به حساب شما بازگشت نکرد ، لطفا اطلاعات پرداختی خود، شامل : تاریخ خرید و ایمیل ، را به پشتیبانی ما ارسال نمایید.